Torsdag

Slutade tidigt idag vilket är underbart! Höll på att blåsa bort när jag gick hem från bussen, haha snacka om att det blåser SKAPLIGT mycket här idag!

Tog in pollarna direkt, mina tönt hästar hade lite smått panik i hagen för att deras täcken fladdrade omkring vilket va totalt livsfarligt..

Sen fick båda två gå varsinn runda i skogen.
Ingen av dom gick dirket bra.. Båda två hade världens ryck.
Eftersom att det blåste väldigt mycket så va allt verkligen allt farligt! När det blåste löv så trodde franförallt Fille att dom skulle anfalla honom. så han va lite överallt där han inte skulle vara! och så blåste en soppåse rakt mot honom vilket resulterade i att han nästan dog.. Alkis tyckte också att ungefär allt va monster.
HAHAHAHAHA, dom är för töntiga men samtidigt lite söta!

När jag travade av Fille höll jag på att blåsa av honom så jag fick hålla mig i hans förbygel, haha bästa lösningen!

Hoppas att det inte blåser i morgon så att man kan ha lite ridbara hästar ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback