dagarna går för fort..

har haft studiedag i går och sen idag. vilket har varit rikitgt skönt! i torsdags red jag båda ponnisarna på morgonen i spöregn. väldigt mysigt... dom fick gå ut i skogen en liten sväng!
sen åkte vi till sharpman, om ni inte vat vad det är så är det en häst affär :)
då blev det shopping, blev en del nytt:
#ett tävlings schabrak. lamicell med sverige flagga på.
#en vinter jacka. mörkblå pikeur
# ett täcke till fille!
# och sen lite små saker
 
sen släppte mamma av mig hor linda binda blev en underbar kväll/natt hemma hos henne med izza. en hel del busigheter och massor med skratt! ni är bäst tjejer! 

i dag har jag ridit en skogstur på fille. han va pigg och fick träna lydnad. med mycket halter! polo fick hoppa på banan. brukar som sagt göra det dagen innan tävling på henne, det gör henne mera avslappnad :)
det gick lite blandat. men hon avslutade med att vara fin! hoppade en linje, ett räcke med vatten matta under och sen en oxer på långsidan! nu är allt i ordning inför tävlingen i morgon också.

så nu är det idol som gäller. olle är sjukt grym honom hejar jag på!.. vilken/vilka håller ni på? :D

ha det bäst <3   
                                                         


Kommentarer
Postat av: Amanda

Jag sa ju att han är bäst! :D

2010-10-09 @ 10:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback