trött!

Rubriken beskriver mig ganska bra just nu! sjukt trött, sova skulle inte sitta helt fel (y) och så förstörs våran sköna sovmorgon i morgon också pga lucia är inte bara lite arg på det!!!! men hur mår ni andra? :D 

sitter och kollar lite hästannonser snacka om att det finns 3000000 hästar till salu! massa skit hästar också och några riktigt fina ;)

lite om dagens ridpass: började med att rida systers lilla galning. red ca 40min i skogen, försökte få honom lite lugn och lyssna. han tycker att det är lite för roligt att bli riden! Men fin va han, lite annorlunda att rida än fille bara men det är bra med lite omväxling :)

Fille gick jag upp till paddoken med pessoaselen på! började lite lugnt i skritt och trav (bytte varv ofta) sen galopp i båda varven. och nu började han slappna av och jobba! det är alltid så att han behöver galoppera lite innan han kan slappna av och komma ner i låg form. travade och skrittade ytterligare ca 15min, da gick han riktigt bra! lyssnade väldigt bra och slappnade av. precis vad han behövde!

vet verkligen inte vad jag ska skriva mer.. TIPS skulle sitta fint ;D


byeee /hanna




Kommentarer
Postat av: Linda

vi måste nästan gå på fredag ju! :D vi försöker övertala andrea också ;p PUSS

2010-12-14 @ 19:25:49
URL: http://bylindy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback