Trött..

är gaaaanska så trött nu, sov väldigt lite innan sthlm då vi va extremt taggade,haha. kom hem sent igår och nu är jag helt seeeg :P dagen igår va iallafall helt amazing!! eller först så var tåget inställt.... men vi improviserade lite och tog tåget efter x) sen rullade allt på! handlade ganska mkt, kanske skriver mer om köpen sen. puss på vännerna som gjorde dagen så grym <3

NU ska jag knalla ner till stallet, rida min ponny bus, antingen på ridbanan eller jobba honom i skogen, får se vad jag väljer! alltid bra med lite altenativ ;) göra iordning stallet (mocka är så boooring)

ska även ta med mig kameran ner då mamma köpt ett nytt objektiv till den. wiie :D måste ju testa det!

jag skriver ett till inlägg sen, men bye så länge!

ha det så bra / hanna <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback