Tidsinställt inlägg!

WOOOOOOW säger jag bara! hur har jag lyckats att göra ett tidsinställt inlägg helt själv?. nae tyvärr så har jag ju inte kommit fram till hur man gör det själv utan mina söta muppar till kompisar hjälpte mig, (sneeela flickor det) men iallafall så vet jag hur man gör nu :D och det är bra!

Jag är just nu i stockholm och är antagligen vid det här laget lite fattigare.... men några kläder rikare (y) går förhoppningsviss runt i massor med affärer och trängs bland massor shopping galna människor, antagligen överlever jag! (får jag hoppas) men nu vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer, men hoppas att ni har det lika bra som jag troligtvis har det! 

Kände att det här inlägget blev lite flumigt men det får ni leva med, jag slänger in en liten bild också!


pusshejleverpastej 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback