söndag 12/12

det borde vara förbjudet med läxor på helger.. sitter iallafall och pluggar nu, känner mig riktigt duktiiig! naturkunskap uppsats, matte, kemi och massor annat skit..

men snart tänker jag lämna böckerna och gå ner till stallet. meeeega fint väder idag, fille ska nog få sig en hårdkörning i paddoken. precis vad han behöver! känns så konstigt att bara ha en häst att rida för tillfället.. men den här helgen har jag ridit lilla systers C-ponny också då hon är på tävling i grevagården från torsdag till idag. ska även ta ut honom på en skogtur idag tror jag :)  
skriver mera i eftermiddag, seeee u!

J U L L O V snart bara jag som lännnngtaaaaaaaar eller? :D

ni kan få en bild också som är lite suddig men det får ni leva med


/hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback