Munsboro Polar!

jag har inte skrivit något om det men Polar är såld.. det har varit en tjej och provat henne. dom passade verkligen super ihop!! så i fredags åkte mamma och veterinärbesikta henne och hon gick igenom utan några problem så i morgon åker hon :´(
det känns så in i helvete hemskt... vet inte vad jag ska ta mig till hon betyder så obeskrivligt mycket!
hon är så himla personlig, snäll, försiktig helt enkelt UNDERBAR! jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men tårarna rinner, jag vill inte lämna dig. inte nu inte senare, ALDRIG! att förlora en bästa vän är nog det värsta som finns.. för mig var du den allra bästa vännen man kunde ha! och jag kommer inte sluta älska dig bara för att du flyttar i från mig men jag kommer sakna dig till 10000000000000000!

vi har så många minnen ihop, på nästan 3 år tillsammans blir det väldigt många! 
jag glömmer aldrig när jag provred dig på Irland haha, jag blev helt såld! efter det har du bara tagit större och större plats i mitt hjärta. gumman jag älskar dig. det här kommer bli såååå jobbigt!

slänger in lite bilder på världens finaste älskling för nu orkar jag inte skriva mera..









Puss på dig Polar!

/hanna



Kommentarer
Postat av: carro

nej, vad tråkigt ! hoppas hon får det bra hos de nya ägarna iallafall <3

2010-12-05 @ 21:21:15
URL: http://lennestal.blogg.se/
Postat av: Linda

<3

2010-12-08 @ 09:32:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback