rubrik

hejsvej! kan börja med att säga att jag hatar att skriva rubriker, kommer aldrig på någon.. så nu har jag gett upp det! va hemma från skolan idag, bussarna va inställda + att jag är riktigt förkyld också...

så då passade jag på att rida ut hästarna när det va ljust :) började med polo, red hem till bästa elin och mötte henne, sen red vi en sväng och pratade! polo va som vanligt fin!
mockade alla boxar och tog in hästarna innan det var filles tur. när det är så här kallt vill dom inte vara ute så länge ;D red fille med elin också. Han va fin och gick i låg form hela ridpasset duktig ponni<3

veckorna går så fort, vilket är toppen :D snart är det helg igen helt aweeesome! 

tråkigt bara att det inte blir någon mer tävling för min del i år :( avanmälda christmas show i går eftersom fille nyss sträckt sig och inte är hoppad nu på länge :/ 

nu ska jag äta,  pusssshej!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback