Nyår!

Har nyss varit ute i stallet och ridit Fille, inte så kallt ute idag, wiiie så skönt! blev ett pass i skogen tillsammans med syster. Han tyckte det va lite föööör roligt.. jobbade mycket i lättsits och mycket galopp då! växlade mellan samlad galopp och sen lite fortare, han sökte sig neråt väldigt bra. sen när vi skulle trava av så fick han något cp ryck men tillslut så gick han även bra här :) red inte med så mycket krav utan lätt honom vara lite fri idag fast i lågform. 

Nu har jag lite bråttom så hinner inte skriva mkt mer, ska vara hos linda om en timme och jag har en hel del att göra innan jag är klar för att åka! blir nog en grymmm kväll med bästa tjejerna<3 (Andrea och Linda) haha vi ska laga mat får väl se om deras hus står kvar seeen ;) hah, nej så dåliga är vi faktiskt inteee! men nu måste jag skyndaaa lite!  

Ni har få ha en T O P P E N kväll/natt, byeeeee <3

en liiiiten pic på oss för att vi är så jäääävlaaa seriösa alltid!! :D





/ Hanna <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback