JULLOOOOV!

äntligeeeeen.. säger jag bara! sjukt skönt med jullov. även att jag behöver plugga lite kemi och matte så är det så jävla mkt bättre än att gå i skolan x)

och i morgon är det julafton med. :D (me like)

har inte hänt så mkt den här veckan, skolavslutning i tisdags och då följde någon tönt med mig hem. (ida) (y)
i går va jag med mammi i stan, handlade lite julklappar, känner mig sneeel! (provade även en fin häst)

skolan börjar igen den 10 januari.. känns som att lovet är lite föööör kort! ska iallafall hinna med att träffa alla friendsen hoppas jag!

ska snart dra mig ner mot stallet och rida Fille boy i snön och passa på att frysa ihjäl lite samtidigt.

har ridit fille som vanligt den här veckan, ut i skogen ganska mkt, på ridbanan i går och han va verkligen mega fiin då! mjuk och duktig :) snacka om att han har utvecklats nu på senare tid, för bara några veckor sedan hade han inte så bra koll på sin kropp. kunde inte rygga, han tyckte det va konstigt.. han va jätte svår att flytta i sidled och göra små volter på. Nu kan han allt det där.

skriver mer ikväll, ska byta om och knalla neråt nu, ha det bääst! 


en snöbild också!



/hanna

Kommentarer
Postat av: Andrea

Jippi Hanna uppdaterar Me like;)<3

2010-12-23 @ 12:45:53
URL: http://foreverinmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback