julklappar!

julklappar är nog bland det bästa som finns (a)

lite som jag önskar mig är iallafall ett par nya ridstövlar, hatar mina vidriga tretorn! usch på dom klumpiga stövlarna. inte för att det är något fel på just mina, men jag har slutat gilla dom :P

ska prova dom här i morgon, hoppas dom passar!


sen så önskar jag mig även ett par jw ridbyxor att ha till träning och sånt, har två par vita och dom är sjukt sköna! ;)




och sen peeeeeeeeeengar!! alltid bra ;D




VAD ÖNSKAR NI ER??? :D

Kommentarer
Postat av: Amanda bästa anger

inte dom stövlarna hanna! ;)

2010-12-17 @ 21:52:19
URL: http://[email protected]
Postat av: Caroliine A

Ett par vita hörlurar och en limegrön Ipod-nano :D <3

2010-12-20 @ 21:56:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback