Julafton!

Älskade julafton!! paket är nog det bästa som finns (a)

vaknade ganska tidigt idag. gick ner och öppnade paketen som låg under granen ;) där låg ett pannabnd och en perfym! 

pallra mig ner mot stallet och tog in Fille, red en sväng i skogen med syster. han va glad och nöjd (y) 

sen blev det att fixa iordning sig och sen åka till farmor, där hela släkten höll hus. god julmat och sen "tomten" med paket och massor mer mat och godsaker för att bli ännu lite fetareee!

Nu blev crocodil stövlarna mina = glaaaaad tjej!!
fick även 4 stycken björnborgtrosor, smycken, massoooor pengar (behövs) och lite annat smått som jag inte orkar skriva upp. med andra ord så är jag riktigt happy nu! :`D




Vad har ni andra fått? :)
 


/Hanna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback