Ingen rubrik!

Jag hatar att komma på rubriker så nu hoppar jag över det, hoppas ni överlever!

Longerade ponnyskrutten i pessoaselen i morse i 30min. Han va så fucking fiiiin!! började med att skritta,trava och sen galoppera honom på en STOR volt ett tag, (växlade mycket mellan gångarterna och bytte varv OFTA) när han kändes riktigt lösgjord och verkligen jobbade på så tränade jag honom i skritt att följa efter mig på små serpentiner, han förstod precis vad han skulle göra! då tränade han både följsamhet i sidorna och sen att följa mig, inte dåligt av mannen inte ;)

sen vid 1 kom två saknade brudar, Carro och nemii :D blev att fota, prata och se film. riktigt mysigt att träffa dom <3

Nu ska jag bara göra massa oviktiga saker så som att sitta vid datan i någraaa timmar, får inte glömma att säga att jag till och med städade mitt rum idag, tummen upp för det! 

/ Hanna <3

 

Kommentarer
Postat av: Carrobull

Får såklart göras om !

Vad sägs om sportlovet ? :D <3

saknad

2011-01-07 @ 14:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback