hejsan svejsan :)

Bara jag som är glaaad?? (hoppas inte det) bara två små plutte dagar kvar i skolan, sen loooooooov. hur mega skönt ska inte det bli :D händer massa skojsigt då! ska bland annat till stockholm med mina älsklings tjejor (y) åka till Amanda Tvilling Anger som kommer bli grymt eftersom jag inte träffat henne på .. för länge! så är det julafton snart också som är = julklappar me love!

nog pratat om jullov nu, det är ju ändå några dagar kvar :/ (fast väldigt några) ;)

om någon är intresserad över hur jag ridit fille i veckan så har jag inte så mycket att säga, han har fått en slappis vecka bara för att jag blev sjuk i onsdags.. jävla förkylning, verkar som det är ganska många som är förkylda nu :( men i början av veckan red jag honom i skogen. kommer inte riktigt i håg, sen vila han i onsdags och torsdags. och idag red jag en långis också i skogen. eller ja på en väg. jobbade med att flytta honom, böja igenom honom och få honom att slappna av. lyssna framåt och tillbaka! han va riktigt duktig (y) kan vara för att jag prova ett nytt bett (vet inte vad det heter ni får fråga / elr jag får fråga elin bästavännen, det är hon som är bettexperten och kan det där! ) men iallafall så funka han super på det! på sitt vanliga bett har han varit stark i skogen och inte riktigt lyssnat på mig och tagit förhållningarna sämre. 

bara för att jag är så duktig på att blanda med lite bilder så får ni en bild nu ;) 
 

Kommentarer
Postat av: Hannas bääästa Elin<3

ja vet inte ens vad bettet heter xD va bra att han funkade på det!

du kommer vell till mej imorrn kväll din mupp?

btw vad vill du har i julklapp? :O<3

2010-12-17 @ 22:48:23
URL: http://nellasella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback