grym helg!

rubriken säger allt! eftersom att mamma och pappa var borta i stockholm hela helgen så va huset tomt, vilket va riktigt nice ;)
i fredags kväll kom ida hit och sov över då blev det fredagsmys med film! sen på förmiddagen på lördagen så va hon gullig och fota mig när jag red (y).
sen senare på lördagen kom Linda och Andrea hit och gjorde mig sällskap tills idag, fotade lite till vårat fotoprojekt i skolan, lagade god mat och såg film och självklart massa tjejsnack!

Helt grymmaaaaaa vänner! <3

om någon vill veta hur jag har ridit hästarna i helgen så kommer det här: 
Fille: I fredags fick fille gå en sväng i skogen, galopperade fram och tillbaka på en väg. tränade främst på att ha honom avslappnad och att hålla en kortare galopp! Sen i lördags fick han gå på fältet, plumsa ett tag i snön gjorde det inte så länge utan red sedan på den skotade banan runt fältet, han tyckte det va kuuuul! Idag fick han gå i skogen, träna som i fredags! 

Polar: I fredags red jag henne i skogen, hon va jätteeee glad x) tränade tempoväxlingar!
Sen i Lördags red jag henne barbacka på fältet. åhh vad mysig hon va! red inte så länge utan bara en stund typ 20min!
Idag skritta/trava jag ut i en halvtimma. hon va som vanligt underbar <3 sista gången jag red henne..... :`(  

lite bilder från helgen! hoppas att ni hade en grym helg!

 
Underbara vännen! 


jag älskar er<3


Fin pojke!


<3


sötnos!


älskling<3

/hanna   


Kommentarer
Postat av: Linda

du är en grym vän! :D<3 älskar dig hannis <33

2010-12-08 @ 09:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback