G L A D!

Är väldigt glad :D jag var och provade en stor häst förra veckan, lite mer specifikt en 6 åring (snart 7) efter cardento. ca 163, brun, väldigt söt (a) Heeeeelt underbaaar!! blev inte bara lite kär i honom. han har inte gjort sådär extremt mycket, gick 3 års testet med 8-8 i poäng, och sen har han tävlat ett par 110 med nollor.

Och idag betämde vi oss för att köpa honom :D så nu ska han bara besiktas nästa vecka och sen är han min <3

Kan försöka mig på att ladda upp lite film från när jag provade honom om ni vill se? fast det är inte så säkert att jag lyckas med det :P


Kommentarer
Postat av: Moa Jonsson

Klart vi vill se film, jätteroligt att se! :D



2010-12-27 @ 09:30:02
URL: http://moajonsson.shapemeup.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback