dagen.

Lite om min dag:
åkte till stan med familjen, gick i typ 100 affärer, vilket var ganska onödigt eftersom att jag ska till stockholm på tisdag med bästa tjejerna som kommer bli helt amazing :D

jag följde enbart med eftersom att det var tänkt att vi skulle handla ett nytt objektiv till systemkameran, men klumpig som man är så glömde vi presentkortet som vi skulle använda till det :/ åhh klumpigt gånger 1000! menmen, jag köpte iallafall en liten grimma, eller liten och liten, en STOR grimma ;) eftersom att vi ska köpa storhäst nu så behövs det lite större grejer. 

sen när vi kom hem, pallrade jag mig ner till stallet, började med att rida fille skrutt, på ridbanan, tur att man har ordentlig belysning så att man ser lite ;)
red ett markarbetes pass på ca 40min, i början var han ganska dryg men gav med sig efter ett tag och då jobbade han på riktigt bra! jobbade mycket lösgörande i skritt,trav och galopp, lite galoppombyten (kör några varje dag så att han ska lära sig ordentligt) gjorde mycket små volter och skänkelvikningar, det är väldigt effektivt för att få honom att lyssna på mig! 

sen va jag en sneeel syster (igen) och longerade lilla systers ena C-ponny Solar eclipse i pessoaselen i ca 20 min!

och nu ska jag kolla lite tv ;)   

/hanna <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback