23/12

nu är det verkligen inte långt kvar till julafton, även fast jag vet typ allt jag ska få så längtar jag liteee ändå (a) 
Fotade fille skrutt lite innan ridpasset, han ska alltid vara så dryg när man kommer med kameran, då blir han sur. suck.. menmen, han får väl vara det ;D

                                                                          Ridpasset!
Knallade upp med honom till den ny skottade ridbanan. (tack pappa (; ) hoppade upp, konstigt vaaaa..
skrittade och travade fram ganska kravlöst. gjorde halter, tempoväxlingar och sånt. sen jobbade jag galopp ett tag, gjorde likadant (alltså tempoväxlingar, halter, igångsättningar) gjorde några galoppombyten som gick kanon! tog in honom i galopp på riktigt små volter.. växlade mellan att rida runt fyrkantspåret och in på volter. avslutade med att trava av lääängeeee och i mycket låg form. G R Y M T F I N va han! red ca en timme, med andra ord så fick han jobba igenom ordentligt idag. så i morgon blir det en julluffsis i skogen :`) 


Hittade MASSOR med gamla bilder, haha! här får ni en utav dom. finaste Sune och en vääääldiiigt liten hanna på SMet typ -07 elr något x)


GOD JUL på er!
 
 


Kommentarer
Postat av: måsterfotografen!

haha den bilden ha ja fotat! xD

god jul världens bäääästa<3

2010-12-23 @ 22:10:35
URL: http://nellasella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback