veckan!

har inte riktigt haft tid att uppdatera under veckan. har haft fullt upp med bästavän elin andersson hela veckan, du är bäst.<3
har ridit några av deras stor hästar i veckan. har verkligen gått super!

mina egna har haft hårdträning i veckan eller iallafall fille:
har ridit honom mest på banan och tränat massor utav lydnad så att han någon gång kanske kan lyssna på mig också. i början av veckan va han mycket olydig men det känns som att det redan i dag i slutet utav veckan blivit bättre. har tränat mycket halter. avsättningar och igångsättningar. det är nyttigt för alla"starka och olydiga hästar" tycker jag. ridit över bomar i trav och sen fattat gallop efter och hoppat ett litet skutt. sen åt andra hållet och bryttit av till trav direkt efter det lilla skuttet. hade 13m mellan. till en början gick det inte så där jätte bra men sen så klarade han det bra! :) det va en utav de övningar jag ridit känner att jag kanske inte ska skriva alla. då kommer ni nog somna. har även hoppat en hel del studs .
det känns riktigt bra att han äntligen är lite reglerbar!

polo: har jag ridit lite på banan och lite i skogen. hon har fått hoppa några gånger. brukar hoppa henne ofta men inte så mycket åt gången. efter som att hon har varit lite spänd vid hoppningen så har det kännts nyttigt :) även hon har gjort framsteg!



bild på polo från veckan <3





bild på fille från veckan<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback