hej på er!

har haft en underbar vecka. kom hem från farmor och farfars stuga på öland i dag. har varit där sen i tisdags och bara haft det skönt och badat och shoppat m.m (y) när jag kom hem red jag ett pass i skogen på fille. flyttade honom lite längst vägen, gjorde mycket halter och tempoväcklingar. det tycker jag hjälper att få honom mera lydig och lyhörd på mig :) polo red jag på ridbanan och lösgjorde henne inför tävlingen i morgon. hon va riktigt duktig idag! sen åkte jag till frisören och klippte mig. det behövdes verkligen nu innan skolstarten. nu är hästen tvättad och alla saker packade. vita hästar är verkligen jobbigt att ha då dom aldrig kan vara rena.

jag skulle verkligen uppskatta om ni som läser kunde komma med förslag på vad ni mer vill att jag ska skriva om än vad jag gör på dagarna :)
uppdaterar i morgon igen! ha det bra. puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback