cause I’m gonna rock your world

Hej på er händer så mycket intressant i mitt liv som ni antagligen vill läsa om så här kommer det, håll i er typ!
 
Har 2435684090927 arbeten, prov och andra roligheter att göra i skolan varje vecka framöver nu, jätte motiverande, verkligen..
Måste även söka någon/några utbildningar och har ungefär noll aning om vad jag ska söka, tur att jag har ända fram till på måndag på mig, inte alls panik.
 
Men sen så har vi mina söta små hästar som är bäst!
Min lilla älskling, baggis, laddar inför kommande tävlingar genom att banta, ja hon är tjock.
Nästa tävling för hennes del är på söndag i Örebro, blir kul!
 
Och Coco hopptränade hos fredrik igår och var väldigt fin, det är bra för henne att ridbanan är ridbar igen, märker stor skillnad i hoppningen när hon är ordentligt trimmad och kan hoppa små hinder oftare - det går helt klart framåt!
Sedan så fick hon något ryck förra veckan när jag hoppade henne hemma och lyckades efter ett tag skicka mig till månen ungefär. Min käraste ägodel (samshield hjälm) sprack, va nära att jag börja tjuta.. Så nu får jag tävla i den obekväma Charles Owen hjälmen medan den andra är på lagning i någon månad, sörjer....
 
Ett par bilder från när coco bidrog till att hjälmen sprack får avsluta inlägget, pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback