halsfluss igen

Har lyckats få halsfluss igen, andra gången på en månads tid. I'm so lucky!
Hela denna förmiddag har jag tillbringat på vårdcentralen, att dom är snabba går ju att diskutera.. Men nu har jag fått penicillin och är förhoppningsvis frisk igen om några dagar!
Tur att vi bara har 3 prov, 2 inlämningar och 2 redovisningar innan nästa torsdag när det äntligen är jullov. Så aa jag missar ju inte alls mycket, nejnej..
 
Nu ska jag lägga mig under täcket i soffan, se på film och fortsätta tycka synd om mig själv för att jag alltid lyckas bli sjuk när vi har som mest i skolan.
 
pusshej
 
lite glädje får avsluta inlägget, fina mamma och bästa ponnyn efter vinst.

Kommentarer
Postat av: Linda

aaa det sugeeeeer.... när va du senast i skolan liksom?????? minns inte ens SÅ BLI FRISK NÅGON GÅNG :((( <3

2012-12-11 @ 20:54:42
Postat av: Anonym

är det bara jag som garvar?

nee skoja bara.. puss och krya din älskade ungjävel.
puss

tycker du att jag är dryg? :/

2012-12-12 @ 09:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback