fredag-gillagillagillaaaa

Har precis ätit taco, va över hungrig innan jag började äta och nu över mätt. gooooooooooood ;)


Eftermiddagen har tillbringats med hästarna.
Alkis är riden på ridbanan, han va lite stel i början av ridpasset. Jobbade mycket volter, skänkelvikningar, öppna, slutna osv. Efter ett tag blev han väldigt fin!

Fille är longerad i pessoaselen 30min. Han gick bättre än vanligt!
Vanligtvis brukar han va seg och lite käftig när jag står på marken och plågar honom. Men idag va han mer arbetsvillig än någonsin och hade världens bakbenstramp. fin ponnyyyy <3

Har även longerat Ollie (en utav lillasysters C-ponnys) i pessoaselen 30min.
Han gick också bra!

Linda my friend följde med hem efter skolan idag, så hon fotade en hel del under timmarna i stallet.
Blir en bildbomb laaaaaaater, om ni vill se??? :)

PUSSSS







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback