onsdag

Hej på er! :D
Nu är mitt huvud (ÄNTLIGEN!) bättre så idag har jag varit i skolan för första gången på en vecka, wiiiiiiee :D
Va verkligen less på att vara hemma nu, roligt att träffa bästa girlsen och göra något annat än att ligga på soffan ;)

Men jag får fortfarande inte rida... Ska tjata på mamma lite så att jag får rida i helgen eller jag tänker rida i helgen, inget att diskutera ens!

Finafina alkis <3
 

Så istället har jag pluggat biologi nu i eftermiddag, vi har prov i morgon och biologi är inte super svårt så jag klarar nog av att göra det provet i morgon trots att jag inte pluggat något tyyyyp. Jag ger det ett försök iaf. :)

Nu ska jag göra lite varm oboy (<3333333), sätta mig framför tvn och se på bonde söker fru!


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag ska rida i helgen !!! :D <3

2011-11-16 @ 21:53:15
URL: http://idafagberg.blogg.se/
Postat av: emelie

SVAR: Jag kommer på fredagen men jag ska vara där på lördagen och söndagen :D:D:D:D:D: <3

2011-11-17 @ 07:32:37
URL: http://rosaponnii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback