mina bästa

Eftersom att jag har hjärnskakning och inte får rida och heller inte har kunnat gå till skolan nu så kommer jag heller inte kunna rida på ett tag. Jag kommer ha det tillräckligt jobbigt med att försöka klara av skolan och orka med lektionerna och att plugga när jag inte mår helt 100.
Därför kommer jag inte få rida på ett tag, mamma är benhård på det.. ;)

Fille rids dagligen utav antingen Ida eller Elin just nu. Han behöver gå 6 dagar i veckan annars blir han helt crazy!

Men med Alkis har vi (mamma, fia och jag) bestämt att han kan få sin vintervila nu. Eftersom jag ändå inte kommer kunna rida två hästar i början utan ha tillräckligt med att rida en häst och alkis ska ändå ha vintervila i ett par veckor för att smälta allt han lärt sig och vila sitt lilla huvud så att det inte blir för mycket på en gång. Han är trots allt bara riden ordentligt i ca 1 år. Så han får sin vintervila nu helt enkelt. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback