The best I ever met

Vi inledde tävlingsterminen 2011 så sent som i Mars.
Första tävlingen var en regionel i Västervik
L:B
- 0+0fel första utanför placering
L:A - 0+0fel och vinst!



Efter det åkte vi till Södertörn
L:A
- 0+0fel och en andra placering
L:A - Första elit omgången, 0fel och laget slutade på tredje plats!



April
Nationell tävling i Grevagården
L:A+5
- hästen hoppade för grymt på näst sista hindret så jag flög av hahaha..
L:A - 0+4fel
MSV:B - första MSV:Bn för i år, 8fel (två ner)
L:A - 0+0fel och en femte placering



Maj
Gotland
med bästa elitlaget!
L:A - 0fel och en fjärde placering
L:A+5 - 4fel (andra omgången av eliten)
MSV:B - 0fel (tredje omgången av eliten) första nollan i MSV:B :D




Nationell tävling Flyinge
L:A
- 0fel och en sjätte placering
MSV:B - 4fel och en tionde placering (RPC kval 1)
L:A - 0+0fel och en sjunde placering



Nationell tävling Heda
MSV:B
8fel och en andra placering



Nationell tävling Åstorp
L:A
- 0fel och en tredje placering
MSV:B - 8fel
MSV:B - 0+4fel och en andra placering (RPC kval 2)





Du är grym älskling!
Inte en enda tävling i år har vi kommit hem utan minst en placering.
De fåtal starter som vi inte har varit placerade i har jag klantat mig, du har alltid gjort dit bästa och kämpat i alla lägen!
Du har gått från att vara en jobbig bebis till stooooor kille! 
Jag älskar dig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback