lång helg på ingång

Hej, jag har varit väldigt aktiv här den senaste veckan, verkligen.. Men nu har jag ett par dagars ledighet framför mig, så lite tid för bloggen ska jag nog hitta!
 
Idag har jag varit iväg på tävling hela dagen, elin har tävlat fille och då fick även coco följa med och hoppa en 1.10m. Hon slog till med en felfri runda, hon börjar bli riktigt härlig att tävla nu :)
 
Film från hennes runda idag och även någon/några av baggis rundor från västervik kommer upp här under dagen imorgon!
 
Har sovit för några timmar den här veckan, så går det när man prioriterar hästarna och plugg framför sömn.. Så istället för att gå ut på krogen med mina söta vänner ska jag nu gå och sova, så rolig är jag haha.
 
Vi hörs imorgon, puss
 
söta coco idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback