It takes me all the way

Veckan rullar på och imorgon är det redan fredag igen. Skönt! Dessutom är det inte långt kvar till studenten nu :)
 
Baggis trimmas för fullt och känns finare än någonsin, hon har blivit så ridbar och är numera en fröjd att trimma på ridbanan!
Denna helg har vi ingen tävling. Men nu till helgen är det Norrköping Horse Show och det hade självklart varit så roligt att hoppa några klasser där, men man kan ju inte tävla överallt och eftersom målet är falsterbo till sommaren så har jag prioriterat andra tävlingar.
 
Ska dock åka dit ändå och spendera lite tid med Erika, händer ju inte allt för ofta så bäst att passa på när hon är här och tävlar! :D
 
Annars dååå, har inte riktigt fattat att coco åkt än. Så när jag var nere och kvällsfodra va jag påväg att fylla hennes vattenhink och lägga in mat.. Det är faktiskt tomt utan henne i stallet, hon tog mycket plats..
 

Kommentarer
Postat av: löken

Det ägde och jag saknar dig cp

2013-05-20 @ 11:05:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback