påsklov

Rubriken säger allt - det är påsklov wohooo!!
Lov är ju det bästa som finns och att det kändes bra på kemi provet idag gör inte saken värre :)
Har haft fullt upp under veckan med plugg, träningar med hästarna osv.
Någon soffpotatis blir man ju iallafall inte!
 
Under lovet ska jag tävla lite, redan imorgon faktiskt. Det är coco som ska följa med till kinda och hoppa en 1.10m!
 
Tävlingen förra helgen gick bra, hästarna känns väldigt fina nu, super kul!
Coco var felfri i sin klass, 1.10m!
 
Baggis var felfri och sjätte placerad i 1.20m, hon är så jäkla hoppglad att hon till och med hoppade över halmbalarna som vi skulle rida innanför, haha.. Det var en tidshoppning och jag såg andra gå in där, så tänkte att det nog inte var några problem, men hade antagligen inte baggis helt med på det, men felfria och snabba lyckades vi iallafall vara ändå!
 
Debuterade sedan 1.25m med ett nedslag. Jag klantade mig på en distans fram till en trippel, annars så var rundan bra och hon hoppade fint. Hon hoppar bättre när hindrena blir lite större, kul!!
 
Nu ska jag se på gossip girl och äta popcorn med elin, hörs, puuuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback