a big smile

Hej på er! Det är fredag vilket innebär att jag slutade tidigt idag, har varit nere i stallet och fodrat hästarna. Nu har jag ätit lite och tänkte gå ner igen för att mocka, smörja min utrustning, borsta och pyssla med mina fyrbenta vänner. Dom vilar idag då Katja kände igenom dom bägge två igår för att släppa på låsningar och liknande.
 
veckans tre prov är över och nästa vecka har vi inga prov
vi har studiedag på måndag --- långhelg!
Min nya mobil låg hemma och väntade på mig när jag kom hem
NEJ DET ÄR DUMT ATT KLAGAAAA, pusshej
 
posarn nr.1 tyyyyp

Kommentarer
Postat av: Anonym

sässsyyyyyy mothafuckaaaa

Svar: säger min anonyma bff som är så sexy
Hanna Gustafsson

2013-03-01 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback