we made it

Ni som är trogna, söta bloggläsare kanske läste när jag skrev ett inlägg någongång i januari om mina mål med baggis fram till sommaren. 
 
Jag skrev att "Målet är att kvala in till "Allerto The Tour of Amateurs" på Falsterbo Horse Show den 6-14 Juli."

And guess what, anmälde oss dit för några dagar sedan - för vi har kvalat in!!
 
Så nästa fredag rullar vi ner till falsterbo och denna gång får jag dessutom tävla. Det ska bli så fruktansvärt roligt och jag kommer antagligen vara sjukt nervös haha.. Men baggis är bäst så det blir nog chill :))
 
ser ju ut precis som de vanliga tävlingsplatserna, bara lite större och lite finare och lite mer folk och lite mer att längta efter. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback