update

Hej på er! Tänkte bara säga att jag lever och har haft en grym helg.
Filmen va väldigt bra i fredags, bästa filmen jag har sett på bio typ! I lördags tränade jag hemma hos fredrik med coco och vilken skillnad det har blivit! Jag börjar förstå hur jag ska rida henne på bästa sätt och hon har blivit lydigare, det går åt rätt håll! Kvällen bjöd på en lyckad utgång med mina brudar :)
 
Men nu är det en ny vecka i skolan, wohoo.. Går bara halva dagen idag dock, skönt! Då vi har en tid i eftermiddag hos en veterinär och kiropraktor, katja, för att kolla baggis innan tävlingssäsongen drar igång ordentligt.
Ikväll ska Coco trimmas i ridhuset också, fullt upp med andra ord!
 
vi hörs, puss
 
 bild från lördagens utgång

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback