göteborg horse show

I flera år i rad har jag varit på göteborg horse show, som enligt mig är dubbelt så bra som stockholm horse show. Göteborg är dock inte bättre än Falsterbo horse show, falsterbo är en klass för sig..
I göteborg är det mindre show och mer tävling, vilket jag uppskattar. I år är det dessutom världscupfinalen i hoppning, det ska bli väldigt roligt att se!
Sedan så är mässan i göteborg så mycket bättre än mässan i stockholm. Det brukar vara fler och bättre utställare, vilket innebär att man shoppar meraaaa!
 
I år ska även min bff dit OCH bo på samma hotell (hur grymt??) eftersom vi inte ses allt för ofta och jag saknar henne ganska mycket så längtar jag om möjligt ännu mer efter dom där två dagarna.
 
Senaste nyåret, så fruktansvärt söta att vi bjussar på den eftersom vi taggar GHS, taggggg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback