veckan som gått

Jag är nog bland dom sämsta på att uppdatera min blogg. Har haft fullt upp den här veckan som har gått (sedan jag bloggade senast) har haft flera prov och hemtenta i skolan under veckan, körlektion, träning med Baggis hemma hos Fredrik i tisdags och hela fredag kvällen gick åt till förberedelser inför gårdagens tävling!
 
Hoppas att ni som har kollat in på bloggen flitigt varje dag under veckan har klarat er utan mina inlägg ;)
Nästa vecka är lugnare i pluggväg så då kan ni räkna med uppdatering!
 
Igår på tävlingen så var alkis där och tävlade med sin nya ryttare, dom va så duktiga! Han och Inez passar så bra tillsammans :)

Kommentarer
Postat av: ökänd kompis

nej men nämn inte att du har varit hästskötare åt en söt jävla gullig jävel. hej då

2012-11-19 @ 19:25:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback