back again

Hej på er! Uppdateringen är på topp, verkligen.. Men det har sina anledningar, var ju som jag skrev i tidigare inlägg hos min bff, Erika fram till igår kväll, uppe hos henne har det varit bättre än bra, om man bortser från att jag lyckades bli förkyld och få skit ont i halsen direkt när jag kom dit.. Vi har ridit (hennes hästar är fina att rida!), mockat och fixat i stallet. Varit duktiga och satt upp hennes rosetter, det gick dock fort för hon har typ inga.. (läs-många). Annars så har vi sett på film, många filmer och många väldigt bra. Ätit erikas mammas väldigt goda mat och efterrätter så nu är jag ca 10kg fetare. Tycker nog faktiskt om hennes mamma mer än vad jag tycker om erika, varför kan vi gå in på en annan gång. Long story liksom!
 
Idag däremot är jag hemma och då är det allvar igen, nej inte direkt. Men jag har ridit Baggis på ridbanan, jobbat henne över lite bommar. Hon va värre än hemsk, men blev helt ok på slutet! Hon gav mig en liten "välkommen hem" present bara, så imorgon dansar hon säkert runt på ridbanan som en liten ängel!
Följde med mamma när hon skulle åka och handla, och klippte bort mer än 1dm av mitt hår, så nu är det kort. Blev iaf nöjd och skönt att slippa allt det slitna!

Har inte gjort så mycket mer, tyckt synd om mig själv för att min hals och mina öron dödar mig, och då lagade mamma sparrissoppa till lunch så att jag skulle kunna äta, bra tänkt om det inte hade varit så att jag hatar sparris.. Så då tyckte jag ännu mer synd om mig själv. Vad jag vill komma fram till är att ni också ska tycka lite synd om mig, så tack!
 
Nu ska jag se på film och snacka lite pepptalk med min hals, tävling på söndag och den tänker jag verkligen inte missa, p u n k t .
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback