tisdag

Hej på er! Sovmorgon till 12 idag men eftersom att det bara går 2 (!!) bussar om dagen från mig så sitter jag nu i skolan, LOVE IT! Men då kan jag göra bort lite läxor så slipper jag göra det senare ikväll, gud så bra ;)

Hade fullt upp igår, skolan till fyra, sedan kom hovslagaren och skodde ett par hästar, mockade och fixade i stallet och så red jag Alkis på ridbanan. Han va lite galen i början (inte konstigt när han har vilat ett par dagar) men på slutet när jag travade av honom på en stor åtta blev han väldigt fin! Sökte sig neråt, trampade på med bakbenen och kunde bära sig i ett friskare tempo. Fin polle :)



I kväll ska Alkis ridas på ridbanan och Fille longeras!
Men först skolan till fyra. Vi hörs senare :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback