tävling - västervik

Förklass L:A(110cm): 0+0fel och en femte placering!
Herre gud vad pigg och glad ponnyn var, det gick lite fort och han hoppade ett antal centimeter mer än vad han behövde. Öronen spikade framåt och bara körde, haha söte!
Jag har väldigt svårt för att hitta den rätta ridningen när han blir så pigg, därför blev det något missförstånd när jag inte får igenom halvhalterna ordentligt i tid. Men han hoppade fint och kändes fräsch!



Lagklassen L:A+5(115cm): VINST!!!
ååh Fille va så jäkla klockren rakt igenom hela grundomgången, men bara nuddade plankan (hinder nr 7) ytterst lite som då åkte ner.. Så synd på en super runda, allt bara stämde, alla avstånd, alla svårigheter, allt.
Men det var en svår bana och ingen utav de 10 lagen lyckades samla 3 felfria rundor så de 4 lagen med totalt 4 fel fick hoppa omhoppningen!
Där satte Lisa och Ebba två snabba och felfria rundor, jag visste att det bara gällde att jag nollade och hade en hyffsat snabb tid för att vi skulle vinna.
Ponnyn är kung och sätter nollan, går inte att beskriva hur glad jag och resten utav laget blev!! :D



bästabästa laget, nu vinner vi sista omgången också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback