msva debut på gång!

Fille känns så himla fin nu, hoppar bättre än någonsin och har väldigt jämna resultat.
De senaste månaderna har han varit felfri i nästan alla 120cm förutom någon där han har haft något skit pet men alla rundor har varit rytmiska och bra. Han känns mycket mognare och framförallt starkare. Så Fia och jag har tillsammans beslutat att han är mogen att debutera MSV:A, 130cm.

Om allt känns som vanligt under 120cm på fredagen i Ljungby (om 2 veckor) så smäller det på lördagen, då ska både Fille och jag hoppa våran livs första 130cm!
Det ska bli väldigt roligt att testa och se, självklart så kommer det vara mycket svårare och högre än en 120cm, även om det bara skiljer 10cm så gör det stor skillnad. Oxrarna blir både breddare och högre, banorna blir svårare, men det är jag medveten om.
Hur som hellst så är jag väldigt laddad inför den här debuten! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback