nervositet

Av någon anledning så rider jag som bäst när jag är riktigt nervös eller "under press".

Ett exempel är sista elitomgången förra året, den gick i MSV:B(120cm), jag startade sist i laget och vi trodde att om jag skulle nolla så skulle vi ta oss till LAG SM. Jag hade bara nollat EN 120cm innan och var hur nervös som helst. På något sätt lyckades jag hjälpa Fille på rätt sätt genom hela banan och sätta en felfri runda!

Likadant i Finalen utav Änglahoppet förra året, jag var JÄTTE nervös och lyckades även då hjälpa Fille genom hela banan så att vi slutade på en andra placering. Helt galet, då var jag riktigt glad!

Under Ridsport ponny cup omgångarna förra året var jag också riktigt nervös, jag ville så mycket, ville ta mig till final(vilket vi gjorde), ville bli placerad och få en sån där fin rosett. Och jag red som skulle trots min nervositet och vi samlade flera placeringar däribland en andra placering!

Det gäller helt enkelt att jag är nervös, då går det som bäst! ;)

film från finalen utav Änglahoppet 2011, fina fille! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback