Tävling@Åstorp

Fredagen
Hoppade en L:A, felfri runda och tredje placering
Dock var Fille sjukt stark så jag fick jobba lite för att få honom att svänga hehe. Men han va fiiinis <3



Lördagen
Hoppade en MSV:B fick två ner = åtta fel
snacka om att rundan sööööööööög i början.. Jag tröck av honom på alla oxrar, vilket gör att han får jobba som ett assss för att nå över. På linjerna bara satt jag och red framåt istället för att ta halvhalter och hitta bra lägen. 
Rev 7an och 8an, efter det vaknade jag och red dom 3 sista hindrena bättre!
Duktig plutti som hela tiden kämpar och hoppar i ALLA lägen <3



Söndagen
Hoppade en MSV:B med andra omgången av Ridsport Ponny Cup, felfri grunomgång och ett ner i omhoppningen kom tvåa! :D
Grundomgången bestod av 15 språng, varav en trekombination och en tvåkombination, trippelbar och massa linjer där emellan, helt klart svåraste MSV:Bn som jag och Fille hoppat! 
Den här gången red jag mycket bättre, la honom närmre intill hindrena och då hoppar han även som bäst! hjälpte honom i slutet när det blev kämpigt och han lyfte på benen som aldrig förr 
Det var bara 3 felfria av ca 40 starter.
Jag red ut som nummer två i den långa omhoppningen som bestod av 8 hinder + att de nu var 5 cm högre.
Fille kändes fortfaranade lika pigg, fick ett ner på hinder nummer tre, vet inte riktigt varför den bara åkte ner. 
Vi kom tvåa på det och fick även globen gehänget då hon som vann var daaaansk :D


trippeln



Jag älskar dig <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback