Reslutat från Gotland!

På fredagen kom jag ju som sagt 4a i L:An på en felfri runda. :)

På Lördagen hoppade jag bara laghoppningen L:A+5, han va riktigt fin även här. Fick ett litet skit pet på ett smalhinder.. Utöver det så kändes han super!
Jenny red felfritt, ida fick ett stopp + två tidfel och elin två ner. Så vi slutade på 10fel vilket la oss på en tredje placering totalt inför söndagens laghoppning, den sista omgången!

På söndagen fick elin två ner, ida fick ett stopp + två tidfel och jenny red felfritt. Jag gick in sist och vi trodde att det skulle räcka om jag satte nollan.

OCH GUUUUUUUUUUUUUUUUUUD SÅ FIN HEEEZTEN VA!! Vi satte nollan, våran första nolla i MSV:B! :D Han kändes grymt fin :) Men tyvärr så räckte det inte ändå för att ta oss till LAG SM. Vi kom tillslut 4a totalt med bara några poäng ifrån en plats till SMet. Menmen så är det, vi laddar om tills nästa år och tar oss vidare då!

Hade riktigt roligt hela helgen på Gotland med tjejerna och Fille är jag sjukt nöjd med! <3

Vill ni se film från rundorna? Mamma filmade alla rundor :)


finaste killen<3  


Kommentarer
Postat av: idafagberg

jaa , lägg ut dom :)

2011-05-09 @ 22:25:27
URL: http://idafagberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback