Reslutat från Vetlanda!

Fredag
L:A (110cm) han var något stark men det är han alltid första klassen på ett meeting.
Fick iallafall till en bra runda och felfritt. Tiden räckte till en sjunde placering så de blev rosett iaf ;)
(film från rundan kommer)

Lördag
MSV:B(120cm), rundan började inte så bra, hade inte något bra tryck i galoppen de två första hindrena = rev tvåan vilket va onödigt. Sen satte jag upp galoppen och då rullade resten av banan på kanon! Han gjorde allt han kunde trots att han halkade precis innan sexan och höll på att gå omkull..
Trots det klarade han hindret, duktig älskling! (Film från rundan kommer)

Söndag
MSV:B(120cm), jäääääävlar vad fiiin han va, våran bästa runda i MSV:B troooooor jag!
Fick dock ett litet skit pet på trean.. Skulle ha ridit fram lite i landningen efter tvåan så hade avståndet blivit perfekt till trean, nu fick han hoppa av något stort och fick inte med sig alla ben.
Men efter trean så va han väldigt fin!
Allt flöt på, det blev inget av och på och jag hann bli klar i tid innan hindrena och bara sitta och vänta.
Det var bara 5 nollor och 6 placerade, sista ryttaren fick precis som mig 4a fel men snabbare tid vilket gjorde att jag blev första utanför placering.. lite surt eftersom han va så fin!























Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback