Mega dålig uppdatering här..

Extremt dåligt med inlägg har det blivit den här veckan, men jag har haft så mkt att göra!! Skolan och alla 100000 läxor.. Skolan tar verkligen kål på mig :/ varför valde jag natur xd haha nae så illa är det inte men nääääääästan!
kvällarna har jag tillbringat med dom bästa i världen, alltså hästarna <3
Sen har jag verkligen inte hunnit med något mer. sååå aa nu vet ni det, men nu ska det uppdateras ;D 

Idag fick båda hästarna skrittas ut en låååång sväng i skogen, försöker att bara skritta dom en gång i veckan, göra halter och bara skritta framåt. Gillar bättre att skritta dom än att låta dom vila helt och hållet mer än en gång i veckan :)

Klippte även Ollie, Han blev gryyyymt snygg den lilla skiten, haha han stog lös när jag klippte, så jävla snäll ponny det!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback