L O V

Nu är det äntligeeeeeen loooooooooooooooooooooooooov!!

Känns som att mitt lov kommer gå mega fort, har så mkt att göra hela tiden, lite längre lov skulle INTEEEEE skada, men man får väll vara glad för det lilla ;)

Längtar väääldigt mkt till onsdag för då åker jag med bästavännen Elin till scandinavium, kommer bli gryyyyyyymt! Eftersom att elin va så grymt grymmast och kvalade in till morgondagens vinnare så hoppar hon där på torsdagen och fredagen. Du är bäst älskling! Det kommer iallafall bli väldigt roligt :)  

På tisdag ska jag hoppträna, båda heeestarna får följa med ifall det finns plats i grupperna, ska kolla upp det, annars blir det bara en, men jag hoppas på att båda kan följa med då båda behöver hoppa :)

I morgon ska jag klippa min gooosiga nallebjörn! (fille) Haha, det behövs VERKLIGEN! men jag har inte velat klippa honom nu när han inte har tävlat, han vill inte gå runt och frysa, bättre med lite pääääls då ;)

det är väll lite vad jag ska göra dom kommande dagarna. 

Ha det bäst! 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback