dumma blogg..

jag hade skrivit ett inlägg förut och så precis när jag skulle publicera det så börjar blogg.se och dampa :O och nej sen gick det inte att logga in igen.. ahhh, vad arg jag blir på skiten..

Men nu så funkar det = happyyyyy brud

Red båda skruttarna en långiiis i skogen idag.

Alkis hade bokstavligentalat damp i början.. först så ramlade det en gren bakom honom (och han är bakskygg) så då SKENA han iväg och hoppade omkring och aa det tog ett litet taaaaaaaaaaaaag innan jag fick stopp på honom..
och efter det va allt väldigt äckligt. Knäpp buseeeeeee.. Men efter en liten stund blev han sååååååå FIN!!
Har aldrig kommit åt honom och kunnat rida igenom honom så här bra i skogen någonsin! Han blev verkligen skit fin! Han är bra gullig (oftast) :) 

Fille gick gryyyyyymt, det börjar bli ganska vanligt nu, tror att vi har kommit varann väääääldigt nära nu! Han fick jobba mycket galopparbete med många fattningar så att ruuumpan fick jobba!! Han va fiiiiiiiiinis!!    





 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback