underbara dag

Började dagen hos min Carro, runt 12 kom mammi och hämtade upp mig för att tillbringa dagen med henne och sis på stan!
Ätit god mat och fikat, gått i 10000 olika affärer och hittat en hel del fint som fick följa med hem!
En HELT OKEEEEEJJJ dag alltså ;)

Och inte nog med det så har jag även ridit mina två fina som alltid får mig att skratta.
Alkis har nog aldrig varit så nära på att få av mig som idag, det va näääääära.. Han va ganska crazy idag!
Fille va söt som vanligt, tror att han är tuff och fjantar sig, söööteeee ;)

Nu kollar jag på någon konstig film på tvn, den är verkligen värdelös men ändå fortsätter jag att titta..
BRA HANNA BRAAAAAA



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback