hejsan svejsan :)

en kort skolvecka den här veckan, har studiedag i morgon och på fredag me like :D

i går kväll var det hoppträning med fille för niklas arvidsson. han kommer någon gång ibland till ett ridhus i närheten. och då brukar jag träna för honom! det gick riktigt bra. han var ganska lydig (y)
idag var det träning med polo för anita. hon har inte gått så bra på länge :D började med att hoppa på volt och böja dom för inerskänkeln, det var lite jobbigt. sedan hoppade vi en 4 kombination som hon gjorde super! hoppade även en linje på långsidan och lite sånt. så nu känns det riktigt bra inför tävlingen på lördag :) 

Tävlingen i söndags:
har ju inte berättat hur det gick i söndags heller: L:Cn vann vi. hon lysnade väldigt bra, vändbar och avslappnad (vilket hon inte brukar vara). efterson det kändes så bra bestämde jag mig för att rida en L:B också. äntligggggggen säger jag bara! 0a och så fin! hoppade lungt och lyssnade på mig jätte bra. kom helt perfekt på allt. kan inte vara annat än nöjd med den tävlingsdagen!

nu hinner jag blogga massor dom här lediga dagarna!

 

  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback