höstlov <3

hur kan det redan vara fredag? det kan inte vara möjligt!! aja det är nog bara att gilla läget :S
snart är lovet slut och då börjar helvetetigen. (skolan) snällt att vi börjar med kemi prov direkt med, riktigt niiiiiice det (y) lovet har iallafall varit awesome, om någon skulle vilja veta vad jag har gjort eftersom jag suger på att uppdatera så får ni det nu:

i måndags: red en sväng i skogen med polo på morgonen, hon va lite för glad ;) gjorde i ordning mig och sen blev det stan med familjen. en ny vinterkjacka, ett par jeans och en tröja fick blandannat följa med hem! när jag kom hem fick fille gå ett dressyrpass. jobbade mycket med att lösgöra honom ordentligt! och shit så fin han va!!

i tisdags: åkte till Carro på förmiddagen. har verkligen saknat den tjejen! <3 vi bakade, tog lite bilder. pratade om allt som hänt, såg på film och lite annat. riktigt kul att träffas igen! på kvällen var det daxs för hoppträning i norrköping för anita med mina små älsklingar! fille har verkligen blivit så jävla fin nu. snacka om att han är underbar :D

i onsdags: åkte till simhallen i linköping med bästavännen <3 sjuuuuukt kul! red ut båda ponnisarna ca 1 timme! 

i  torsdags: polo fick vila idag, fille red jag på banan och tränade mkt vändbarhet, galoppombyten m.m. gjorde i ordning mig, packade och väntade på att lindis och andrenis skulle komma för att baka ;) blev muffinsbak och massa flumm. vid 5 tog vi tåget in till stan, mötte lilla bellis, gick och käka och gick lite på stan:D sen blev det en galen kväll med världens bästa tjejer<3 sov över i stan hos bellis mamma, idag (fredag) gick vi in till stan och shoppa lite ;) blev en halsduk, smycken och smink! 

nu är det bara 2 dagar kvar på lovet. borde plugga.. :/ men vem vill plugga keeeeeemi på ett lov??! 

ha det bäst! /puss <3 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback