fradag

hej på er! jag vet att jag suger på att uppdatera men nu skriver jag (tyyp rekord)! har haft en mega jobbig vecka vad det gäller skola. prov som gick åt.. och massa annat. yeee vad roligt det är att gå natur bara älskar det :) tur att man har helt underbara vänner älskar er<3
ska passa på att klaga lite på vädret också. jag verkligen hatar snö. det kan vara lite kul ibland men inte när man ska rida och det snöar som fan, man blir som en isbit..

ganska lugnt med hästarna i veckan. fille bebis blev kilopraktor behandlad i tisdags och har vilat tills idag då han fick sig en skritt sväng i skogen. istället har polo fått hårdkörning ;D. ett litet extra + för henne den här veckan för att hon gick riktigt bra på hoppträningen itisdags! idag blev hon även fri från hennes nallebjörns päls. hon tyckte nog inte att det va så roligt men hon slipper att svettas som en griiiiis :D och fin blev hon!

nu ska jag titta vidare på idol. ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Lindis

och vi älskar dig bästa hannis!! :D<33

fasen vad duktig du är som uppdaterar, är riktigt stolt så jag nästan fäller en tår ;D haha<33

2010-11-20 @ 17:22:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback